Известие

Collapse
No announcement yet.

Основен ремонт на двигател за 156 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
    Здрасти колега,това го дават в autodata 3,18.

    1 стъпка 20 Nm
    2 стъпка 40 Nm
    3 стъпка 90 градуса
    4 стъпка 90 градуса
    5 стъпка 90 градуса

    П.С. Този начин на стягане го дават при нови болтове сигурно,така че си прави сметка да няма пук.
    Мдам. Аз процедурата с градусите бих я пропуснал.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      много тенкс щте го имам в предвид
      алфа ромео 156 2.0

      Comment


      • #18
        да ви попитам още дали е вьзможно от не добре притегната глава да издуха гарнитурата
        алфа ромео 156 2.0

        Comment


        • #19
          Не че ще помогна но мисля че ако цената на колата е над 3000лв не си заслужава,щото ти е бедна фантазията колко пари и най-вече НЕРВИ ще изхабиш.Пък и мойта както си беше "уж" наред като я купувах досега съм пръснал 1000лв.Тъй че по добре си вземи една по читава за повечко пари и си я карай с кеф.Тва от мен,със здраве...
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #20
            Мдам. Аз процедурата с градусите бих я пропуснал.
            Точно по този начин на стягане с хубав ключ изключва на 8 кила.Със стари болтове.
            На два двигатела съм го пробвал.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
              Точно по този начин на стягане с хубав ключ изключва на 8 кила.Със стари болтове.
              На два двигатела съм го пробвал.
              Тц изключва си на 11 , само че има едно нещо щом се слагата стари болтове и особенно ако е правен ремонт на главата (шлайфана е ) трябва да се намялят дължините на болтовете с 3-4 мм защото болтовете са дълги и се разтягат доста, като тръгнеш да стягаш билта може да се навие до край и да не може да стегне главата (Болта е дълъг завива се до край и не стяга главата)
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                Два пъти съм лепил болтове вече. Така, че внимавайте. Те тези на главата са си здрави по принцип, но горе на валовете на лагерите е чудо.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  я колега кажи за колко ти предлагат колицата!? ако е над 3 хилядарки се замисли защото найстина филма е голям после

                  И колеги стига така! Човека само питаше колко ше му излезе а вие направо го смачкахте
                  Аlfa156 1.8TS 2000

                  Comment


                  • #24
                    Колегата по добре да си избере друга кола наистина. Сега коли бол на всякъде. Все ще намери читава кола. и за 3000 лв. да я вземе пак ще му стъпи на 7000 - 8000 лв. Само че филма в който ще се вкара не е никак малък. Все пак кола се купува за да се кара и се радваш. Какво е това нещо иначе? Купуваш кола и се вкарваш в екшън-а. Това не го разбирам.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от kokks Покажи съобщение
                      да ви попитам още дали е вьзможно от не добре притегната глава да издуха гарнитурата

                      За какъв пробег я издуха тази гарнитура?
                      Last edited by nikotm; d.m.y г., 17:35.
                      Alfa Mito 1.4
                      156 2.0 155 ex
                      156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                        Здравейте,

                        интересувам се колко излиза 1 основен ремонт на двигател за алфа 156 2.0 ТС , защото смятам да я купувам но има проблем с двигателя и искам да имам на представа колко струва един основен ремонт приблизително.

                        Благодаря предварително!

                        П.П. Чакам отговорите защото е спешно .
                        2-3 хил.лв. Но е голям филм, аз си взех колата септември и я подкарах ноември
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #27
                          сегментите са от фиат
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                            сегментите са от фиат
                            а началото на темата от 2007г

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                              сегментите са от фиат
                              Аз пък минах горните канали на буталата на струг и сложих сегменти от Ситроен-полски за 60 лв.! Засега 10 000 км. няма проблем
                              sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от millko Покажи съобщение
                                Аз пък минах горните канали на буталата на струг и сложих сегменти от Ситроен-полски за 60 лв.! Засега 10 000 км. няма проблем
                                Никой сериозен майстор или сервиз няма да седне да прави тези тарикатлъци!!!! По простата причина че на финала разликата ще е максимум 100лв!! Сигментите на 2.0 Т.С са 200лв,а тези от ситроена 60лв сложи за стругар по мин. 10лв на бутало и кво става- 100лв разлика. А обратния ефект е поразяващ,с тези по дебели сигменти износването на цилиндрите е много по голямо!! Като се прави нещо трябва да се направи като хората,за да може сервиза да даде реална гаранция и клиента да остане доволен. Верно че излиза скъпо основен на Т.С,но това е правилното решение
                                RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                                0899832271 Сашо

                                Comment

                                Working...
                                X